Special high heels

Ważnym elementem całej stylizacji, nie tylko studniówkowej są oczywiście dobrze dobrane buty zarówno pod względem wyglądu jak i rozmiaru czy ich wysokości. Nie warto kupować takich w których nie damy rady postawić dwóch kroków. Wysokie, najlepiej dwunastocentymetrowe szpilki wyglądają nieziemsko na naszych nogach, ale co z tego, kiedy możemy w nich tylko siedzieć. Myślę, że warto wybrać maksymalnie dziesięciocentymetrowe. Kolejną moją radą jest wybranie szpilek lub butów na koturnie w odpowiednim rozmiarze. Wiem, że czasami kupujemy trochę za duże lub za małe buty ponieważ się w nich zakochałyśmy i nie wyobrażamy sobie bez nich żyć, ale jeśli chcemy się w tym dniu dobrze bawić warto sobie odpuścić. Lepiej nie ryzykować też zakupów przez internet bo może się okazać, że są niewygodne lub ich kolor znacznie różni się od tych na stronie internetowej. Mam nadzieję, że moje rady i wybrane przeze mnie buty Wam się przydadzą.

Jeffrey Campbell/ Nasty Gal 486 zł


Nasty Gal 486 zł


Zara 129 zł


Zara 149 zł


Topshop 15 funtów


Topshop 25 funtów


Gianvito Rossi 470 euro


Givenchy 470 euro

Komentarze

  1. Najbardziej podobają mi się te z Topshop'u!
    http://mrs-cotton-candy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the red ones and the two from Zara ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne pomysły a buty naprawdę są cudowne.


    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz