Boho chic


Cześć kochani! Wiem, że ostatnio zaniedbywałam bloga, ale potrzebowałam "małego" odpoczynku od internetu. Teraz wracam na Cocktail Dress z jeszcze większą energią i motywacją do tworzenia postów. Od teraz postaram się dodawać posty codziennie( około godziny 15-21). Trzymajcie za mnie kciuki :)

Dzisiaj zdecydowałam się na przygotowanie posta shoppingowego. Tematem przewodnim jest styl boho, który nawet po wakacjach będzie modny. W dalszej części znajdziecie zarówno bluzki, sukienki jak i dodatki. Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie...

P.S. Tydzień temu założyłam konto Cocktail Dress na Facebooku, jeśli jesteście ciekawi tego co dodaję obserwujcie mnie( link do konta jest u góry strony CD).



Zara 119 zł


Zara 139 zł


Zara 279 zł


Zara 69,90 zł


Mango 349,90 zł


Mango 79,90 zł


Marketplace 223 zł


Zara 199 zł



Zara 69,90 zł


H&M 149,90 zł


Marketplace 164 zł


Jeansowa kurtka Marketplace 176 zł


Topshop 352 zł


Marketplace 234 zł


Topshop 340 zł


Mango 129,90 zł


Topshop 405 zł

Komentarze

  1. Heeey Sweetheart!
    I am Brazilian and I was looking for foreign blogs then I found his own, which by the way is beautiful and certainly I'm already following you.
    It makes me a visit there on my blog, I'll love it!
    You are rolling a wonderful giveaway on my blog. We will participate?
    Sucess always!
    XOXO *--*

    www.makedamotociclista.blogspot.com.br
    My Instagram: tamiya343
    My Twitter: @ cat_343

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zaniedbałam swojego bloga, ale wracam i będę pisać częściej :)
    Fajne rzeczy, choć to raczej nie mój styl.
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham zdjęcia w tym stylu <3
    Obserwuję i mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne te rzeczy, aczkolwiek nie w moim stylu :)

    Może wspólna obserwacja? Czekam na odpowiedź u mnie :)
    http://messmarii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie za bardzo nie przemawia ten styl, ale bardzo podoba mi się na innych :) Obserwuję :*

    leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten styl,ale tylko na zdjęciach.Sama bym się tak nie ubrała :D.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥
    magda.sara - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcześniej nie byłam przekonana do boho, ale z czasem coraz bardziej zaczął mi się podobać ten styl. Teraz jestem w nim zakochana :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza bluzka i torebka są świetne.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna kurtka :D Śliczne ubrania!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz