Torebki Chloe- najnowsze it bags



Obok torebek nigdy nie mogę przejść obojętnie i śmiało mogę powiedzieć, że jestem uzależniona od samego patrzenia na nie. Sami zresztą musicie przyznać, że ostatnio największe domy mody mają w swojej ofercie naprawdę interesujące modele. Zwłaszcza torebki francuskiej marki luksusowej- Chloé w tym sezonie wzbudzają duże emocje. Modele Drew i Faye które już od jakiegoś czasu były na rynku dopiero ostatnio tak silnie zostały wypromowane.

Nowe it bags zostały zaprojektowane przez Clare Waight Keller. Co sprawiło, że są one tak uwielbiane przez kobiety na całym świecie? Na ich korzyść przemawia na pewno fakt, że pojawiły się one w wielu wersjach kolorystycznych. Można je znaleźć w chyba każdym kolorze. Wzrok przyciągają zamszowe elementy które dodają elegancji i dzięki temu torebki wyglądają jeszcze bardziej luksusowo w codziennych, basicowych zestawieniach. Modele Drew i Faye sprawdzają się również w stylizacjach w stylu boho. Swobodnie można je zabrać na festiwal albo na lunch z przyjaciółmi. Jedynym ich minusem jest cena. Mała Faye kosztuje ponad 4 tysiące złotych, z kolei Drew najczęściej 5,5 tysiąca złotych. Ceny naprawdę odstraszają. Na szczęście parę sieciówek ma w swojej ofercie podobne torebki, które w porównaniu z cenami Chloe są naprawdę niskie. Żeby ułatwić Wam poszukiwania podobnej torebki znalazłam dla Was najciekawsze propozycje. Paza tym na zdjęciach, które dla Was wybrałam będziecie mogły zobaczyć jak gwiazdy, stylistki i blogerki noszą właśnie te torebki. 

Piszcie w komentarzach jak się Wam podobają i co myślicie o postach w których będę Wam pokazywała aktualnie najmodniejsze rzeczy!

PS. Jeśli lubicie oglądać piękne zdjęcia wchodźcie i obserwujcie mojego Tumblera który codziennie jest odświeżany.









Monashe 119 zł



Guess 339 zł



Mango 69,90 zł











Mango 139,90 zł




Monashe 119 zł





Mango 139,90 zł





Źródła zdjęć: Google grafika, Mango, Monashe, Zalando

Komentarze

  1. całkiem ładne te torebeczki :)
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam już te torebki chyba u maffashion. Są bardzo ładne :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne torebeczki. Myślę, że to idealny pomysł, żebyś wrzucała na swojego bloga zdjęcia rzeczy najbardziej "trendy". :)
    http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są, a najlepsza ta Mango za 139 zł ;)
    Dodałam do obserwowanych.
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne sa te torebeczki <3
    Pytałam o wzajemna obserwacje, bardzo chetnie. Już zaobserwowałam, daj znac u mnie gdy się odwdzięczysz :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam torebki!
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz, to zacznij, a ja od razu się odwdzięczę.
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebki są przepiękne! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem, że mają swój urok. :D Ostatnio przeglądając allegro widziałam podobną do tej z guess za 20 zł. Co prawda wiem, że rozpadnie się nie dalej jak za miesiąc czy dwa, ale często przed poważnym zakupem decyduję się na taki test, aby wiedzieć czy na pewno będę ją nosić. Jednak nawet wydatek w wysokości 150 to dosyć dużo jak na skromne kieszonkowe :P

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja natomiast nie mogę przejść obojętnie obok...spodni! Mam do nich taką śmieszną słabość haha :D


    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. very nice post give me more information about women dresses.your post very nice and so cool.this my site http://www.chicdresses.co.uk.how it is tell me.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również mam fioła na punkcie torebek :)
    Cieplutko pozdrawiam :*

    Zapraszam do mnie:
    http://nadziejana.blogspot.com/
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne torebki :> sama nie nosze zbytnio bo zazwyczaj mi przeszkadzaja :D ale takie cuda to chcialabym miec :>
    grlfashion.blogspot.com
    Obserwujemy?;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale sa piekne! Uwielbiam torebki, ale ostatnio wystarcza mi torba od wozka :D


    Zapraszamdo wziecia udzialu w wlosowej akcji "365 dni dla pieknych wlosow". Wiecej informacji na MALINOWAbeauty

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz