Smashbox Spotlight Palette Pearl- recenzja


Zapewne przeglądając magazyny modowe choć raz zdażyło Wam się zwrócić uwagę na cudownie rozświetloną cerę modelek. Dzięki rozświetlaczowi a także dobrej technice można sprawić, że makijaż będzie wyglądał bardzo naturalnie. Widząc efekt jaki daje "magiczny" produkt szybko zapragnęłam go przetestować na własnej skórze. Na rynku kosmetycznym jest mnóstwo rozświetlaczy w różnym przedziale cenowym. Mnie przede wszystkim zależało na dobrej jakości.

Bardzo długo zastanawiałam się nad tym jaki rozświetlacz będzie dla mnie najlepszy. Ze względu na to, że Smashbox jest obecnie jedną z moich ulubionych marek kosmetycznych postanowiłam, że wybiorę produkt tej firmy. Spotlight Palette jest dostępna od kwietnia w perfumeriach Sephora i została stworzona we współpracy ze znaną youtuberką Casey Holmes. Marka oferuje nam dwie paletki- pearl i gold. Ja zdecydowałam się na tą pierwszą ze względu na to, że pasuje do osób o jaśniejszej karnacji i jest utrzymana w różowej nieco zimnej tonacji. Paletka gold jest z kolei bardziej brzoskwiniowa, cieplejsza, poleca się ją osobom o ciemniejszej karnacji.

Za co lubię Spotlight Palette?

Pierwszym dużym plusem tej paletki jest oczywiście możliwość dobrania jej do swojej karnacji. Tak jak wcześniej podkreślałam bardzo ważne było dla mnie to żeby rozświetlacz wyglądał na mojej skórze bardzo naturalnie, tak jakby wcale go tam nie było. Nie zawiodłam się, odcienie Turn it on i Crank it up świetnie sprawdzają się na codzień. Jeśli chodzi o Blow a fuse to ten rozświetlacz nadaje się na większe wyjścia, jest bardzo metaliczny i bardzo przyciąga uwagę.


Wszystkie odcienie bardzo dobrze rozprowadzają się na mojej twarzy i świetnie wyglądają.  Ze względu na to, że zbliżają się wakacje ważne jest to aby nie musieć zabierać ze sobą na wakacje kilogramowej kosmetyczki. Zaletą tej paletki jest to, że w jednym miejscu mamy aż trzy odcienie i możemy je ze sobą dowolnie łączyć. Poza tym jej istotnym elementem jest według mnie spore lusterko i mały "przewodnik" pokazujący na jakie partie twarzy można nałożyć rozświetlacz tak aby uzyskać pożądany efekt.

Czy paletka ma jakieś wady?

Jedyną wadą jaką dotychczas zauważyłam jest cena paletki- 149 zł. Jednak ja kupując ją miałam szczęście, mogłam skorzystać ze zniżki panującej w tamtym czasie.


Piszcie w komentarzach jakie są Wasze ulubione rozświetlacze i co myślicie o tej recenzji! Chcielibyście żeby pojawiały się one częściej? :)



Komentarze

  1. Cena może faktycznie nie jest niska, ale trzeba zwrócić uwagę, że jednak płacimy za jakość ;) Niech paleta służy Ci długo! :)

    MÓJ BLOG
    INSTAGRAM
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, ale śliczna paletka, na pewno cudny makijaż wychodzi.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. cena dość wysoka, jednak bardzo fajne odcienie :P jeszcze nie inwestowałam w rozświetlacz, kiedyś jakiś kupiłam to używam go jako cień do powiek xd a to dlatego, że jest zbyt ciemny dla mojej karnacji i dziwnie wygląda :P
    pozdrawiam, zapraszam :)
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/pamietnik-1.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie umiem takich rzeczy uzywac heheh jakoś tak nigdy z tym nie eksperymentowałam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/moj-sposob-na-kabaretki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma ładne kolorki :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy produkt ☺

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super jasne kolorki :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozświetlacze pierwsza klasa, bardzo mi się podobają! :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo paletka, kocham takie odcienie! :)
    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie się prezentuje :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę świetnie wygląda ta paletka, ale cena jest kosmiczna. Chętnie poczytam jeszcze więcej Twoich recenzji. :)

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam rozświetlacze *.*
    Chyba nie ma nic lepszego zwłaszcza na wakacje ;)
    Te są piękne, ok cena może nie zachwyca, ale chyba warto :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę bardzo ładnie prezentuje się na ręce! Ja też zawsze stawiam na naturalny wygląd, chociaż od kilku miesięcy, kompletnie nie podoba mi się efekt makijażu, nie mam pojęcia, co się dzieje, mam chyba jakąś głęboką niechęć do makijażu... Ale gdy znowu zacznę się malować, z pewnością muszę zainteresować się tą palteką, bo od dawna szukałam takiego delikatnego rozświetlenia i nigdzie nie mogłam go znaleźć. Także dziękuję Ci - bardzo mi pomogłaś! Już zapisuję sobie Twój wpis w zakładkach i wrócę do niego przed kosmetycznymi zakupami ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie kolory! <3
    Pozdrawiam :)
    http://grzesiakjuliaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Paletka prezentuje się naprawdę świetnie, ale nie jestem pewna czy wydałabym taką kwotę na tego typu kosmetyk.

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cena jest trochę przerażająca, jednak chyba paletka jest warta dość swej ceny. Blow a fuse to moja nowa miłość chyba haha.
    Zapraszam do mnie!:
    nicolepilat.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cena wysoka, ale muszę ją mieć he
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Paletka na pewno warta jest swojej ceny. Kosztuje sporo
    ale za to na skórze wygląda bardzo naturalnie i to jest piękne :)
    świetna recenzja :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. uwazam, ze wyglada super i jest warta swojej ceny!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Prezentuje się super :)

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere

    OdpowiedzUsuń
  22. Akurat moje odcienie! Wygląda genialnie!

    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne kolory!

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Paletka wygląda świetnie!
    http://www.mariemodishness.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna paletka ;* oczywiście obserwuję ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  28. Całkiem ładnie wygląda.
    Pozdrawiam i obserwuję.:)
    kosmetyczny-kuferek-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz