Postaw na kolor


Jesień zima 2017/18 zapowiada się wyjątkowo kolorowo. Goście fashion weeków po raz kolejny pokazali, że nawet podczas jesieni można stworzyć ciekawe i kolorowe stylizacje. Czerwony czy fioletowy total look bardzo przyciąga uwagę. Jeśli nie przekonuje Cię taka stylizacja możesz postawić na jeden kolorowy akcent. Posiadanie klasycznej białej/czarnej bluzki jest ważne, ale co za dużo to niezdrowo. Dobrą zmianą będzie np. czerwona bluzka połączona ze spodniami w kratę lub zwykłymi, czarnymi spodniami. Stylizacja nadal prosta, ale niebanalna.




H&M 69,90 zł


& Other Stories 82 zł



Mango 159,90 zł



& Other Stories 125 zł

H&M 499 zł




Mango 69,90 zł


Mango 69,90 zł


Mango 59,90 zł



& Other Stories 168 zł


H&M 199 zł


Mango 49,90 zł



Zara 239 zł


Topshop 319 zł



H&M 149,90 zł



H&M 199 zł


Źródło zdjęć: Elle, Vogue

Komentarze

  1. Urocze swetry, bardzo ostatnio podobają mi się kolorki coś typu żółty, czerwony. Kiedyś nigdy bym nie ubrała się w takich odcieniach, ale teraz pokochałam te kolorki
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem zakochana w kolorze bordowym :) Dlatego chcę kupić sobie sweter w tym odcieniu :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki ubrań będą królować tej jesieni - no i super - będziemy łamać szarość :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio jestem tak zakochana w czerwieni...chyba tej jesieni się z nią nie rozstanę 💓

    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio powoli ograniczam się do ubierania czarnych i szarych ubrań na rzecz tych bardziej kolorowych. I muszę przyznać, że nawet mam lepsze samopoczucie kiedy chodzę w takich ubraniach :)
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukam teraz w sklepie jakichś kolorowych swetrów właśnie, zwłaszcza żółtych ♥
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne propozycje! ;) uwielbiam nosić takie kolorowe ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tak! zywe kolory to zdecydowanie to co rzadzi w tym sezonie :)))

    nowy post
    https://justemsi.blogspot.com/2017/10/paris-chic-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio właśnie bardzo podobają mi się ubrania w kolorze czerwonym i musztardowym :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. very nice post and so cool Giadesigner.in Presents 50 % To 60 % off All Women Dresses like that Sarees , Salwar Suits , Kurtis , Lehenga Choli etc My Blog Bridesmaiddesigners

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz